تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۳
رویداد۲۴ گزارش می‌دهد:

ببینید| بلایی که سگ‌های وحشی بر سر بوفالوی تازه زایمان کرده آوردند

این لحظه‌ای است که دسته‌ای از سگ‌های وحشی یک گاومیش ماده را از گله آن جدا کرده و آن را شکار می‌کنند.

ببینید| بلایی که سگ‌های وحشی بر سر بوفالوی ماده آوردند

رویداد۲۴ | حسین فلاحی: این لحظه‌ای است که دسته‌ای از سگ‌های وحشی یک گاومیش را با فتق بزرگ جدا می‌کنند و سپس به سمت آن حمله کرده و آن را باز می‌کنند!

سباستین سانده ساکالا، راهنمای ۴۲ ساله سافاری حیات وحش، در حالی که با مهمانان در پارک ملی زامبزی بود، این صحنه وحشتناک را به تصویر کشید.

سباستین با به اشتراک گذاشتن این داستان گفت: «ما برای یک ساعت در حال ردیابی سگ‌های وحشی بودیم که سرانجام دو سگ را دیدیم که ایستادند. هر دو به یک جهت نگاه می‌کردند و ما می‌دانستیم که چشمانشان به وعده غذایی بعدی خیره شده است.

سگ‌های وحشی گله بوفالو را تعقیب کردند و توانستند یک گاومیش ماده با فتق بزرگ (ناشی از عوارض زایمان) را از گله جدا کنند. سگ‌های وحشی شروع به حمله به گاومیش کردند تا اینکه موفق شدند آن را پایین بیاورند. آن‌ها عصر همان روز برای استراحت و مراقبت از بچه‌ها به لانه برگشتند و صبح برگشتند تا کشتار خود را که به سختی به دست آورده بودند، تمام کنند.»

کرکس‌ها و کفتار‌ها به سگ‌های وحشی پیوستند و بعدازظهر چیزی از کشتار نمانده بود. این یکی از به یاد ماندنی‌ترین منظره‌هایی بود که دیده بودم. فراموش نکنید که ما در محیط طبیعی زندگی آن‌ها هستیم و مهم است که هنگام شکار آن‌ها دخالت نکنیم.

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
برچسب ها: حیات وحش ، فیلم دیدنی
نظرات شما
پیشخوان